Loading

Na targach biznesowych każda z firm pragnie się zaprezentować w jak najciekawszej formie. By zaprezentować się na targach i konferencjach ważne jest posiadanie odpowiedniego stanowiska promocyjnego.  Jednym z najnowszych trendów jest tworzenie tekstylnych ścianek reklamowych.

Jak wygląda tekstylna ścianka reklamowa?

ścianki reklamowe tekstylneStudia graficzne prześcigają się w wymyślaniu najciekawszych wizualnie ścianek reklamowych. Ścianki promocyjne składają się z pulpitu oraz tła. Tła w ściankach tekstylnych to w większości przypadków wielkoformatowe grafiki, przedstawiające główne motywy graficzne marki. Wśród najnowszych trendów są ścianki wykonane z materiałów tekstylnych. Ścianki tekstylne mogą przybierać zarówno prosty, jak i łukowaty kształt. Bardzo łatwo się je składa, dzięki specjalnym aluminiowym rurkom. Takie ścianki reklamowe tekstylne można także prać, dzięki czemu nadają się one do wielkorotnego użytkowania. Z reguły motywy graficzne drukuje się na niej z wykorzystywaniem metody druku sublimacyjnego. Taka technika daje niezwykle żywe kolory. Pomimo tego, że taka ścianka nadaje się wielokrotnego prania, nie spierają się z niej kolory. Nie ma na niej także widocznych zagnieceń. Druga stronka ścianki także może być pokryta motywami graficznymi. Ścianka tekstylna może także zostać podświetlana światełkiem LED. Taka forma ścianki promocyjnej z pewnością przyciągnie potencjalnych klientów. Z pewnością także takie stanowisko będzie odróżniać się od innych stanowisk.

Ścianka wykonana z tekstyliów to jeden z najnowszych trendów reklamowych. Można ją łatwo montować i przewozić. Materiał ze ścianki da się bez problemu zdjąć i wyprać, bez konieczności prasowania zagnieceń. Jest to wielkoformatowa reklama, która pozwoli się wyróżnić na tle stanowisk innych marek.

Top